Cégünk 1999-ben alakult, első sorban költségvetési szervek és önkormányzatok pénzügyi, számviteli, gazdálkodási tevékenységeinek támogatására, könyvelési és ügyvitelszervezési problémáik megoldására. 2008. évtől kezdődően bővítettük szolgáltatásaink körét a leltározások előkészítésének, lebonyolításának szervezésével, a leltározások teljes végrehajtásával. Saját szoftvert fejlesztettünk a leltározások kivitelezésére. A program biztosításán túl a leltározások teljes informatikai hátterének biztosítását is vállaljuk egy nagyteljesítményű szerver és egyéb ehhez szükséges internetes és hagyományos infrastruktúra üzemeltetésével. Költségvetési szerveknek és önkormányzatoknak számviteli szolgáltatások keretén belül továbbra is vállalunk könyvelést és beszámoló készítést. Ügyvitel-szervezési tanácsadáson belül szabályzatok, ügyrendek, munkaköri leírások kidolgozásával segítjük Ügyfeleinket. Ügyvitel-gépesítés témakörében integrált ügyviteli szoftverek bevezetésében vállalunk bevezetői vagy minőségtanúsítói szerepkört. Székely Róbert tanácsadó, a cég ügyvezetője (leltározás, számvitel, ügyvitelszervezés, ügyvitel-gépesítés, szoftver) közgazdász, pénzügyi tiszt, Szakmai önéletrajz itt található Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Címünk: 2500 Esztergom, Szent János-kúti út 63. Előző címeink: 2500 Esztergom, Bocskoroskúti út hrsz. 11639/6. 1138 Budapest, Párkány u. 3.
Keressen meg a
GPS koordináták A képre kattintva megtekinthető a térkép! Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
|
Székelyné Ujj Emese igazgatásszervező email: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |